الگوریتم جدید پنگوئن گوگل
نکاتی درباره الگوریتم جدید پنگوئن گوگل ۳
آذر ۱۷, ۱۳۹۴
نام برند در عنوان صفحه برای سئو مفید
آیا نام برند در عنوان صفحه برای سئو مفید است
آذر ۲۳, ۱۳۹۴

آموزش سئو سایت با بررسی شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

به این مقاله خیلی دقت کنید (البته من هم مثل شما می دانم که مشکلاتی در ایران برای استفاده از شبکه های اجتماعی وجود دارد اما تاثیر شبکه های اجتماعی در نگاه گوگل بعضی اوقات آن قدر هست که ارزش تلاش بیشتر را داشته باشد)

۱۵۵٫ تعداد توئیت ها: تعداد لایک و توئیت های لینک ها می تواند روی رنک شان در گوگل تاثیر بگذارد.
۱۵۶٫ قدرت نویسندگی اکانت های کاربری توئیتر: این موضوع محتمل است که توئیت های آمده از پروفایل های توئیتر قدرتمند و قدیمی و با هزاران دنبال کننده (مانند جاستین بیبر)، تاثیر بیشتری نسبت به توئیت های آمده از اکانت های جدید و با تاثیرگذاری کم دارد.
۱۵۷٫ تعداد لایک های فیس بوک: با اینکه گوگل بیشتر اکانت های فیس بوک را نمی بیند اما محتمل است که آنها تعداد لایک های فیس بوک یک صفحه را به عنوان سیگنالی ضعیف برای رنکینگ درنظر می گیرند.
۱۵۸٫ اشتراک گذاری فیس بوک: اشتراک گذاری فیس بوک (چون بیشتر شبیه بک لینک هستند) می تواند تاثیر بیشتری نسبت به لایک های فیس بوک در رنکینگ داشته باشد.
۱۵۹٫ قدرت نویسندگی اکانت های کاربری فیس بوک: همانند توئیتر، اشتراک گذاری و لایک هایی که از صفحات محبوب فیس بوک می آید می تواند وزن بیشتری در رنکینگ داشته باشد.
۱۶۰٫ پین های سایت پینترست: پینترست یکی از شبکه های فوق العاده محبوب اجتماعی با حجم بالایی از اطلاعات عمومی است. محتمل است که گوگل پین های این سایت را به عنوان سیگنالی اجتماعی درنظر بگیرد.
۱۶۱٫ رای گیری در سایت های اجتماعی: ممکن است که گوگل از اشتراک گذاری ها در سایت هایی مشابه Reddit، Stumbleupon و Digg به عنوان نوع دیگری از سیگنال‌های اجتماعی استفاده کند.
۱۶۲٫ تعداد گوگل پلاس ها: با اینکه مت کات در صحبت های ضبط شده ای عنوان کرد که گوگل پلاس تاثیر مستقیمی روی رنکینگ ندارد اما باورش سخت است که آنها از شبکه اجتماعی خودشان چشم پوشی کنند!!!
۱۶۳٫ قدرت نویسندگی اکانت های کاربری گوگل پلاس: منطقی است که گوگل به پلاس های آمده از اکانت های معتبر، بیشتر از اکانت های فاقد تعداد زیادی دنبال کننده وزن می دهد.
۱۶۴٫ نویسندگی گوگل پلاس معتبر: در فوریه ۲۰۱۳ CEO گوگل اریک اشمیت به وضوح اعلام کرد که:
درون نتایج جستجو اطلاعات سعی می شود که به صورت آنلاین اعتبار سنجی شوند و پروفایل های معتبر نسبت به پروفایل های فاقد اعتبار در رده های بالاتر قرار گیرند که نتیجه آن این است که کاربران بصورت طبیعی روی نتایج بالاتر بیشتر کلیک می کنند.
نویسندگی یک نویسنده معتبر می تواند نشانه ای از اعتماد باشد.
۱۶۵٫ ارتباط سیگنال اجتماعی: گوگل محتملاً از اطلاعات ارتباطی اطراف لینک (اشتراک اکانت، محتوا و متن حاشیه) استفاده می کند.
۱۶۶٫ سیگنال های اجتماعی سایت محور: سیگنال های اجتماعی گسترده سایت می تواند باعث افزایش قدرت نویسندگی سایت شود که در نهایت باعث جستجو ی بیشتر تمامی صفحات سایت می گردد.

منبع : newseo

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *