شرکت طراحی سایت آلماتکشرکت طراحی سایت آلماتکشرکت طراحی سایت آلماتکشرکت طراحی سایت آلماتک
  • آلماتک
  • نمونه کار طراحی سایت
  • سئو سایت
  • بلاگ
  • فروشگاه
  • درباره ما
  • تماس با ما
0
  • صفحه نخست
  • بلاگ
  • دیجیتال مارکتینگ
  • تکنیک های بازاریابی شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری

تکنیک های بازاریابی شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری

دی ۱۱, ۱۳۹۷
موضوعات
  • دیجیتال مارکتینگ
برچسب ها
  • شبکه اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

شبکه های اجتماعی دیگر تبدیل به بخش مهمی از زندگی روزمره‌ی بسیاری از ما شده‌اند. ما از طریق شبکه های اجتماعی  اخبار روز را دنبال می‌کنیم، مطالب مورد علاقه‌ی خود را می‌خوانیم و با دوستان خود در ارتباط هستیم. این شبکه‌ها می‌توانند فرصتی خوب برای کسب و کارها و برندهای تجاری باشند تا به معرفی خود و محصولاتشان بپردازند. جذب مشتری از طریق این شبکه‌ها شاید به مراتب آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر از سایر شیوه‌های بازاریابی باشد. 

با گسترش این شبکه ها مفهوم جدیدی در علم بازاریابی دیجیتال تحت عنوان بازاریابی شبکه های اجتماعی (social media marketing) شکل گرفته است که به طور خلاصه به آن SMM گفته می‌شود. بسیاری از کسب و کارها از این شیوه به عنوان تنها روش بازاریابی استفاده می‌کنند؛ اما باید در نظر داشته باشید که SMM یک کانال فروش مستقیم نیست و تنها ابزاری است برای کمک به فروش بیشتر. درواقع فروش را مستقیماً انجام نمی‌دهد و نیاز به زمان دارد؛ بنابراین، پیش از استفاده از این روش باید اهداف و نیازهای خود را بررسی کرده و سپس تصمیم بگیرید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی پروسه‌ای تخصصی است و لازم است مدیران کسب و کار دانش کافی نسبت به آن داشته باشند. یکی از تکنیک های بازاریابی شبکه های اجتماعی ، داشتن استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی است. استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یعنی برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی تمام فعالیت‌ها در آن. در ادامه چند نکته مهم در رابطه با استراتژی شبکه‌های اجتماعی بیان شده است.

مخاطبان هدف را به خوبی شناسایی کنید

در ابتدا لازم است مخاطبان اصلی کسب و کارتان را شناسایی کنید. برای این کار می‌توانید از صفحات شرکت‌های رقیبتان در شبکه های اجتماعی استفاده کنید و یا در هشتک‌های مرتبط با برندتان به دنبال آن‌ها بگردید. به کمک این روش‌ها می‌توانید افرادی را پیدا کنید که علاقه‌مند به کسب و کار شما هستند. این گونه افراد از آن جهت حائز اهمیت هستند که علاوه بر این‌که باعث افزایش تعداد فالوور در پیچ شما خواهند شد، ممکن است تبدیل به مشتریان محصولات شما نیز گردند و برای کسب و کارتان سودآوری به همراه داشته باشند.

مخاطبان را مجاب کنید تا صفحه شما را دنبال کنند

همان‌طور که گفته شد، با داشتن یک استراتژی شبکه اجتماعی مناسب شما می‌توانید مخاطبان هدف را به خوبی شناسایی کنید و آن‌ها را جذب کسب و کارتان نمایید. مهم‌ترین بخش در استراتژی شبکه‌های اجتماعی داشتن راهبرد محتوایی در شبکه های اجتماعی است. محتوا بهترین و مهمترین ابزار صاحبان کسب و کار به شمار می‌رود که از طریق آن می‌توانند توانایی‌هایشان را به مخاطبان معرفی کنند. زمانی که پست‌های مفید و مرتبط می‌گذارید، کسانی که به صفحه شما می‌آیند جذب پیج شما می‌شوند و شما را فالو می‌کنند. در صورتی که پست‌های شما چندان جذاب نباشند و یا از روی سایر صفحه‌ها کپی شده باشند، اثر منفی یر روی کسب و کارتان می‌گذارد و با گذشت زمان باعث از دست روفتن فالورهایتان نیز خواهد شد.

استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

مخاطبان را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید

در مرحله آخر باید مخاطبانتان را حفظ کنید و آن‌ها را تبدیل به مشتریان محصولاتتان نمایید. یکی از بهترین شیوه‌ها جهت حفظ مشتریان، ارتباط سازنده و پویا با آن‌ها است. احترام به مشتری همیشه و در همه‌جا یک پارامتر مثبت به حساب می‌آید و در شبکه های اجتماعی نیز می‌توان از این طریق مخاطبان را علاقه‌مند به کسب و کارتان کنید. این مخاطبان قطعاً به مشتریات ثابت شما تبدیل خواهند شد و حتی ممکن است صفحه شما را به دوستانشان هم معرفی کنند و به نوعی به صورت غیرمستقیم برای شما تبلیغ هم نمایند.

اشتراک گذاری

موضوعات مرتبط

اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۸

به چه کسانی در فضای مجازی اینفلوئنسر گفته می‌شود و چگونه می‌توان اینفلوئنسر شویم؟


اطلاعات بیشتر
طراحی فروشگاه اینترنتی
بهمن ۱۴, ۱۳۹۷

چگونه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باعث رونق کسب و کار شما می‌شود؟


اطلاعات بیشتر
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام
دی ۱۸, ۱۳۹۷

چند ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی


اطلاعات بیشتر

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کنید

دسته بندی محتوایی

  • اخبار
  • تکنولوژی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • سئو
  • طراحی سایت
  • گوناگون

برچسب ها

  • E-Commerece
  • Market Place
  • search box
  • seo
  • smarty
  • آیفون
  • ابزارهای گوگل
  • ابلیکیشن مبایلی
  • اپلیکیشن
  • اپلیکیشن موبایلی
  • استارت آپ
  • استارت‌آپ
  • استراتژی محتوا
  • اسمارتی

شرکت طراحی سایت آلماتک

شرکت طراحی سایت آلماتک انواع طراحی وب سایت در زمینه‌های گوناگون مانند طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت خلاقانه را انجام می دهد و مفتخر است که عنوان بهترین شرکت طراحی سایت تهران را از مشتریان خود دریافت نموده است.

شرکت طراحی سایت آلماتک

گروه نرم افزاری آلماتک

گروه نرم افزاری آلماتک متعهد به ایجاد بالاترین کیفیت در روند تولید کارهای خود می‌باشد.

برای انواع پروژه‌های طراحی سایت ، طراحی وب سایت فروشگاهی ، ساخت وب سایت خلاقانه و همه محصولاتی که در آلماتک انجام می‌دهیم انرژی و دقت فوق‌العاده‌ای صرف می‌کنیم.

دسته بندی خدمات طراحی سایت

را‌ه‌های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان شادمهر، خیابان تیموری، نبش کوچه آرام، پلاک یک، طبقه سوم، واحد 20

تلفن: ۰۲۱۶۶۰۰۰۴۳۹

موبایل: ۰۹۱۲۸۱۳۹۰۶۰ / ۰۹۱۲۹۰۵۲۱۱۰

ایمیل: info[@]almaatech.ir

با گروه نرم افزاری آلماتک بیشتر آشنا شوید

پیوندهای مفید

  • طراحی وب سایت حرفه ای
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • بهینه سازی و سئو سایت
  • لیست امکانات طراحی سایت
  • برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل
logo-samandehi
0