بلاگ آلماتک

آموزش های مرتبط با طراحی سایت، سئو سایت و بازاریابی دیجیتال
بهمن ۲۸, ۱۳۹۷
طراحی سایت b2b

نکاتی مهم در طراحی سایت b2b

در یک سامانه b2b یک یا چند شرکت یا بنگاه تجاری با یک یا چند شرکت یا بنگاه تجاری دیگر تعامل می‌کنند. طراحی سایت b2b فضایی را برای سازمان‌ها ایجاد […]
بهمن ۱۷, ۱۳۹۷

راهنمای انتخاب بهترین فروشگاه ساز برای طراحی فروشگاه اینترنتی

فرهنگ خرید اینترنتی به صورت چشمگیری در حال پیشرفت است و افراد بسیاری برای خرید انواع محصولات به فروشگاه‌های مجازی مراجعه می‌نمایند. بر این اساس و با توجه به فراگیرتر […]
بهمن ۱۴, ۱۳۹۷
طراحی فروشگاه اینترنتی

چگونه طراحی فروشگاه اینترنتی باعث رونق کسب و کار شما می‌شود؟

امروزه خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی به یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های خرید در میان مردم تبدیل شده است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید فیزیکی و مراجعه به […]
بهمن ۱۴, ۱۳۹۷

با طراحی فروشگاه اینترنتی کسب و کار خود را متحول کنید

می‌دانید چرا کسب و کار شما به طراحی فروشگاه اینترنتی نیاز دارد؟ من دنبال یک لباس شیک برای مهمانی هستم. می خواهم از قیمت جدیدترین مدل گوشی سامسونگ که تازه […]
بهمن ۹, ۱۳۹۷

نکات اولیه در طراحی سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی

در این مقاله مقدمه ای پیرامون طراحی وب سایت بیان می شود و به موضوعاتی نظیر این که چرا به طراحی وب سایت نیاز داریم؟، مزایای ساخت سایت برای کسب […]
بهمن ۸, ۱۳۹۷
طراحی سایت

نکات ضروری درباره طراحی سایت که صاحبان کسب و کار اینترنتی باید بدانند

اولین و مهم‌ترین گام برای شروع هر کسب و کار اینترنتی ، طراحی سایت می‌باشد. در واقع طراحی سایت ابزاری برای رسمیت دادن به کسب و کار به شمار می‌رود. […]
دی ۱۸, ۱۳۹۷
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

چند ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی

افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی و جذب مخاطب بیشتر، یک قدم مهم در پیشبرد اهداف یک برند به شمار می‌رود. بازاریابی شبکه های اجتماعی به عنوان یک زیرشاخه از […]
دی ۱۱, ۱۳۹۷
بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی دیجیتال از طریق استراتژی شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی دیگر تبدیل به بخشی از زندگی روزمره‌ی بسیاری از ما شده‌اند. ما از طریق این شبکه‌ها اخبار روز را دنبال می‌کنیم، مطالب مورد علاق‌ی خود را می‌خوانیم و با دوستان خود در ارتباط هستیم. این شبکه‌ها می‌توانند فرصتی خوب برای برندهای تجاری ایجاد نمایند تا نام خود را در ذهن کاربران حک نمایند و با آنها یک رابطه‌ی دوستانه برقرار کنند. از این رو شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک ابزار کارآمد در بازاریابی دیجیتال به شمار می‌رود. جذب مشتری از طریق این شبکه‌ها شاید به مراتب آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر از سایر شیوه‌های بازاریابی باشد. 
دی ۱۰, ۱۳۹۷
بازاریابی دیجیتال

معرفی سه ابزار مهم و کاربردی در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی یا مدیریت تبلیغات به شمار می‌رود. در سال‌های اخیر به دلیل گسترش استفاده از اینترنت و افزایش چشمگیر زمان استفاده از فضای مجازی […]
دی ۴, ۱۳۹۷
بازاریابی محتوا

هر آنچه که باید درباره بازاریابی و استراتژی محتوا بدانید

بازاریابی محتوا (Content Marketing) فرآیندی در کسب و کار است که به تولید و توزیع محتوای گیرا و مجاب‌کننده، برای جلب توجه، جذب و درگیرکردن یک گروه مشخص از مخاطبان، با هدف برانگیختن اقدام‌های سودآور در مشتریان می‌پردازد. هدف اولیه در […]
دی ۱, ۱۳۹۷
فروشگاه اینترنتی

تفاوت فروشگاه آنلاین E-Commerce و Market Place

به صورت کلی فروشگاه‌ها به دو دسته حقیقی و مجازی تقسیم‌بندی می‌شوند. فروشگاه‌های حقیقی همان‌هایی هستند که در سطح شهر وجود دارند و می‌توان با مراجعه به آن‌ها به صورت […]
آذر ۱۴, ۱۳۹۷

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی است؟

مدیریت صفحه اینستاگرام مستلزم توجه به نکات فراوانی است که می‌تواند باعث رونق کسب و کار شما گردد. علاوه بر کیفیت مطالب، زمان بارگذاری مطالب نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار […]