در این مقاله به صورت کوتاه و مختصر قصد داریم درباره نحوه استفاده از نام برند در وب سایت و تاثیر آن بر روی سئو سایت صحبت کنیم. دانستن این نکات بر روی کسب رتبه گوگل و افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایتتان بسیار موثر خواهد بود.
این روزها تحت هر شرایطی گوگل بصورت خودکار برند سایت شما را در بیشتر SERPها اضافه می کند ، بنابراین دیدگاه ما بر این است که دیگر نیازی به قرار دادن برند سایت در تگ عنوان نیست و بیشتر معتقدیم که بایستی فقط از نام مقاله یا محصول برای تگ عنوان استفاده نمود.
به بیان سادهتر میتوان گفت که:
در عنوان صفحه اصلی سایت حتما نام تجاری خود را قرار دهید و در صفحات داخلی فقط و فقط عنوان اصلی همان صفحه را قرار دهید (گوگل خودش از طریق صفحه اصلی سایت شما برندتان را شناسایی می کند و به آخر حدود ۹۸% عنوان های صفحات داخلی آن را می افزاید)
هر لینکی که از نام تجاری در متن خود استفاده کند، انکر تکست نام تجاری یا برند نامیده می شود. استفاده از این نوع انکر تکست خطری برای سئو ندارد، مگر اینکه نام تجاری تان با کلمه کلیدی هدفتان یکسان باشد. استفاده از برند در انکر تکست به دو صورت امکانپذیر است:
هر لینکی که از نام تجاری در متن خود استفاده کند، انکر تکست نام تجاری نامیده می شود. استفاده از این نوع انکر تکست خطری برای سئو ندارد، مگر اینکه نام تجاری تان با کلمه کلیدی هدفتان یکسان باشد.
استفاده از کلمه کلیدی و نام تجاری در متن لینک یکی دیگر از روش های خوب و کم خطر برای ساخت لینک های خوب است. این نوع انکر تکست معمولاً شامل برند شما به همراه کلمه کلیدی هدف تان است.
برای مثال عبارت شرکت طراحی سایت آلماتک ، انکر تکست بسیار خوبی است که شامل برند آلماتک و کلمه کلیدی مرتبط با سایت ( کلمه طراحی سایت ) است.
منابع :
newseo
novin