هر استارت آپی برای شروع فعالیت خود نیاز به سرمایه جهت تهیه ملزومات اولیه دارد. درواقع سرمایه سوخت اولیه شرکتهای نوپا برای رشد سریع آنهاست. عدم وجود سرمایه باعث میشود […]
ساخت تقویم بازاریابی محتوا یکی از مهمترین ارکان استراتژی محتوا به شمار میرود. برنامه ریزی بر اساس این تقویم باعث انسجام مطالب سایت شده و تمرکز تولید کننده محتوا را […]
به عنوان یک تعریف ساده میتوان گفت که فینتک کاربرد فناوری در ارائه خدمات و محصولات مالی است. کسب و کارهای فعال در زمینه فینتک درواقع با بکارگیری تکنولوژی سعی […]
با پیشرفت تکنولوژی و استقبال مردم از کسب و کارهای اینترنتی، امروزه کمتر کسی منکر اهمیت طراحی وب سایت در پیشبرد اهداف یک کسب و کار است. در حقیقت باید […]
اصلیترین رویکرد در تقسیمبندی وبسایتها، استاتیک یا داینامیک بودن آنهاست. به طور ساده میتوان گفت که منظور از سایت استاتیک سایتی است که اعمال تغییرات در آن دارای محدودیت است. […]
مغز انسان بیشتر تمایل دارد اطلاعات را به صورت تصویری تجزیه و تحلیل کند. در صورتی که بیان مطالب به شکل بصری انجام گردد، اثرگذاری و ماندگاری آن در ذهن […]
در سالهای اخیر تمایل کاربران به خرید از فروشگاههای اینترنتی به شدت افزایش یافته است. این مسأله باعث شده است که این سایتها جزو سایتهای پر بازدید در دنیای وب […]
امروزه سئو یکی از مهمترین موضوعات در بازاریابی مبتنی بر محتوا به شمار میرود. به زبان ساده، منظور از سئو، تکنیکهایی است که باعث میشود رتبه سایت در برخی از […]
قدرت عنوان یک مطلب در جذب مخاطب بسیار بیشتر از محتوای آن است. تیتر یک مطلب اولین تأثیر مثبت را بر روی خواننده میگذارد. به طورکلی میتوان گفت که معیار […]
به هر نوع فناوری نوآورانه در زمینه مالی، فینتک (Financial technology) گفته میشود. فینتک میتواند تکمیل کننده خدمات بانکها و مؤسسات مالی باشد؛ اما هرگز به عنوان جایگزین و رقیبی […]
تبلیغات اینترنتی منبع درآمد بسیاری از سایتها بشمار میرود. بسیاری از سایتها به این نکته توجه میکنند که این تبلیغات نباید برای کاربران مزاحمتی ایجاد کند. اما روشهای نامتعارفی که […]