شرکت طراحی سایت آلماتکشرکت طراحی سایت آلماتکشرکت طراحی سایت آلماتکشرکت طراحی سایت آلماتک
  • آلماتک
  • نمونه کار طراحی سایت
  • سئو سایت
  • بلاگ
  • فروشگاه
  • درباره ما
  • تماس با ما
0
  • صفحه نخست
  • بلاگ
  • اخبار
  • بالا گرفتن تب خریدهای درون برنامه‌ای

بالا گرفتن تب خریدهای درون برنامه‌ای

بهمن ۲۵, ۱۳۹۵
موضوعات
  • اخبار
برچسب ها
  • تلفن همراه

اغلب کاربران موبایل‌‌‌های هوشمند هزینه‌ای برای خرید اپلیکیشن‌ها (اپلیکیشن‌های خریدنی و خریدهای درون برنامه‌ای) نمی‌کنند و این موضوع در بررسی‌ها و تحقیقات اخیر موسسه گارتنر تأیید شده است. این در حالی است که تمایل کاربران به خریدهای درون برنامه‌ای همچنان رو به افزایش است..

استفانی بگداساریاند یکی از کارشناسان موسسه تحقیقاتی گارتنر در این مورد می‌گوید: «هر جا که کاربران به صرف هزینه برای اپلیکیشن‌ها تمایل داشته باشند، خریدهای درون برنامه‌ای بیشترین توجه آن‌ها را جلب کرده و رو به افزایش است. به این ترتیب بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که صرف هزینه از سوی کاربران برای خریدهای درون برنامه‌ای در سال ۲۰۱۶ رشد سالانه ۲۶ درصدی داشته است. این در حالی است که صرف هزینه برای دانلود اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۱۶ تنها ۴ درصد نسبت به سال گذشته رشد پیدا کرده است.»

بررسی‌های موسسه گارتنر نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۶ متوسط هزینه صرف شده توسط کاربران برای خریدهای درون برنامه‌ای ۵۹/ ۱۱ دلار بوده، در حالی که این میزان برای خرید اپلیکیشن‌ها ۶۷/ ۷ دلار بوده است. در حقیقت کاربران تمایل کمتری به خرید اپلیکیشن‌ها دارند تا صرف هزینه برای خریدهای درون برنامه‌ای.

بر اساس این تحقیقات افرادی که در یک دوره سه ماهه ۱۵ دلار یا بیشتر برای اپلیکیشن‌ها هزینه می‌کنند، به احتمال زیاد آن را برای خریدهای درون برنامه‌ای اختصاص می‌دهند. بگداساریان در این مورد معتقد است: «این مقدار قابل‌توجهی است، چون اغلب اپلیکیشن‌های خریدنی قیمتی برابر ۹۹/ ۱ دلار یا کمتر دارند. در مقابل فعال‌سازی خریدهای درون برنامه‌ای معمولاً به معنای آن است که کاربر ارزش درون یک اپلیکیشن را یافته و حاضر است برای آن هزینه کند.»

سن و جنسیت هم تأثیر زیادی بر میزان هزینه صرف شده از سوی کاربران دارد. جوانان بین ۲۵ تا ۳۴ ساله بزرگ‌ترین گروه کاربرانی هستند که هم برای خرید اپلیکیشن و هم خریدهای درون برنامه‌ای هزینه می‌کنند. این افراد به طور متوسط در هر فصل برای خریدهای درون برنامه‌ای ۱۹ دلار و برای خرید اپلیکیشن ۴/ ۱۳ دلار هزینه می‌کنند.

دومین گروه بزرگ جوانان مسن‌تر هستند که با نسل ایکس شناخته می‌شوند و سنی بین ۳۵ تا ۴۴ ساله دارند. این دسته از کاربران بیشتر برای خریدهای درون برنامه‌ای هزینه می‌کنند تا خرید اپلیکیشن.

 

 

بگداساریان در این مورد می‌گوید: «به نظر می‌رسد کاربران مسن‌تر کمتر برای خرید درون برنامه‌ای مشتاق باشند و صرف هزینه برای خرید یک اپلیکیشن را ترجیح بدهند. کاربران ۱۸ تا ۲۴ ساله متوسط کمی از میزان هزینه صرف شده برای خرید اپلیکیشن و متوسط بالایی از هزینه صرف شده برای خریدهای درون برنامه‌ای را نشان می‌دهند. به این ترتیب این دسته از کاربران به طور متوسط برای خرید اپلیکیشن ۸/ ۳ دلار و برای خریدهای درون برنامه‌ای ۱/ ۱۲ دلار در طول سه ماه هزینه می‌کنند. انتظار می‌رود این روند با رشد این نسل از کاربران ادامه داشته باشد.»

این تحقیقات مشخص کرده است که تفاوت‌های چشمگیری در سطوح هزینه صرف شده و میزان استفاده میان مردان و زنان برای خرید اپلیکیشن و خریدهای درون برنامه‌ای وجود دارد. زنان نه‌تنها به طور کلی هزینه کمتری برای اپلیکیشن‌های موبایل می‌کنند، بلکه از این اپلیکیشن‌ها کمتر هم استفاده می‌کنند. هرچند آن‌ها اغلب تمایل بیشتری به تجربه مدل تجاری خریدهای درون برنامه‌ای دارند.

به‌طور کلی تمایل فزاینده کاربران به خریدهای درون برنامه‌ای نشانه واضحی از این است که رهبران بازاریابی محصولات دیجیتالی که با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن کار می‌کنند، باید در این مدل تجاری سرمایه‌گذاری کنند تا انعطاف‌پذیری بیشتری در این بازار ایجاد کنند.

 

 
منبع : دنیای اقتصاد

اشتراک گذاری

موضوعات مرتبط

شهریور ۱۰, ۱۳۹۷

قابلیت جدید مرورگر موزیلا فایرفاکس در مسدودسازی ردیاب‌های تبلیغاتی


اطلاعات بیشتر
مرداد ۱۵, ۱۳۹۷

کهنگی برنامه‌ریزی شده، استراتژی عمدی که باعث کند شدن گوشی‌ها می‌شود


اطلاعات بیشتر
وردپرس
فروردین ۱۴, ۱۳۹۶

۲۷ درصد کل وب، متکی به وردپرس است


اطلاعات بیشتر

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کنید

دسته بندی محتوایی

  • اخبار
  • تکنولوژی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • سئو
  • طراحی سایت
  • گوناگون

برچسب ها

  • E-Commerece
  • Market Place
  • search box
  • seo
  • smarty
  • آیفون
  • ابزارهای گوگل
  • ابلیکیشن مبایلی
  • اپلیکیشن
  • اپلیکیشن موبایلی
  • استارت آپ
  • استارت‌آپ
  • استراتژی محتوا
  • اسمارتی

شرکت طراحی سایت آلماتک

شرکت طراحی سایت آلماتک انواع طراحی وب سایت در زمینه‌های گوناگون مانند طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت خلاقانه را انجام می دهد و مفتخر است که عنوان بهترین شرکت طراحی سایت تهران را از مشتریان خود دریافت نموده است.

شرکت طراحی سایت آلماتک

گروه نرم افزاری آلماتک

گروه نرم افزاری آلماتک متعهد به ایجاد بالاترین کیفیت در روند تولید کارهای خود می‌باشد.

برای انواع پروژه‌های طراحی سایت ، طراحی وب سایت فروشگاهی ، ساخت وب سایت خلاقانه و همه محصولاتی که در آلماتک انجام می‌دهیم انرژی و دقت فوق‌العاده‌ای صرف می‌کنیم.

دسته بندی خدمات طراحی سایت

را‌ه‌های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان شادمهر، خیابان تیموری، نبش کوچه آرام، پلاک یک، طبقه سوم، واحد 20

تلفن: ۰۲۱۶۶۰۰۰۴۳۹

موبایل: ۰۹۱۲۸۱۳۹۰۶۰ / ۰۹۱۲۹۰۵۲۱۱۰

ایمیل: info[@]almaatech.ir

با گروه نرم افزاری آلماتک بیشتر آشنا شوید

پیوندهای مفید

  • طراحی وب سایت حرفه ای
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • بهینه سازی و سئو سایت
  • لیست امکانات طراحی سایت
  • برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل
logo-samandehi
0